Emi
Teller-cake gondolt rám ezzel az "Aranyos blog díjjal", nagyon szépen köszönöm neki!


Szabályok, amelyek a díj jogos birtoklására vonatkoznak:

1 Említsd meg a blogod-ban a személyt akitől kaptad (ez csak természetes!)
2 Válaszolj a feltett kérdésekre
3 Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogod-ban
4 Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd
5 Értesítsd a díjazottakat.

A kérdések a következők:

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
A fekete szempilla spirál az elmaradhatatlan.

2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben)?
Farmer minden mennyiségben.

3. Mi a kedvenc desszerted?
Legyen krémes, habos, ragacsos, egészségtelen, kalóriabomba:) (Persze csak mértékkel:))

4. Kedvenc színed?
Világoskék, rózsaszín.

5. Mi a keresztneved?
Emilia

6. Melyik volt az utolsó dal amit meghallgattál?
Coldplay: Paradise

7. Kutyák vagy macskák?
Macskák!!!Imádom őket!

Amit még nem árultam el magamról a blogon:
Azzal, hogy Angliába költöztem, úgy érzem kinyílt előttem a világ és utazási, világot bejáró terveim már teljesen elérhetőnek tűnnek!

A továbbadós résznél sokat gondolkodtam. Egyrészt szeretném továbbadni, hisz rengeteg csodás blogot olvasok nap mint nap és úgy érzem, mintha személyesen is ismerném azokat az embereket. Viszont legtöbben már vagy megkapták a díjat, vagy nem rajonganak ezekért. Többre értékelik ha egy hozzászólást írunk egy egy bejegyzéshez. Számomra mindkettő teljesen elfogaható. Főleg ha már 3-4-szer megkapta ugyanazt a díjat...
Döntésem: kedvenceim között keresek olyanokat, kik még nem kapták meg és akiknél nem találok rá jelet, hogy nem fogadnak díjakat. Ha elnéztem, elnézést kérek, csak a jószándék vezérelt és igyekeztem figyelembe venni igényeiteket!

Ezennel a "Cute Blog Award" nyertesei:)

Erika- Dublin felett az ég
Anazar- Én így főzök... a.k.a. Konyhatündér
Kati- Makacska konyhája
Marisz- Tortafüggő
Labels: edit post
3 Responses
  1. marisz57 Says:

    Emi, kedves vagy, hogy rám is gondoltál! Köszönöm szépen!


  2. Erika Says:

    Köszi szépen Emi, igazán kedves hogy gondoltál rám is, és köszi hogy olvasod a blogomat!:) Én minden nap bekukkantok hozzád, és kíváncsian várom mikor írsz a másik blogodhoz is valamit:)


  3. Anazar Says:

    Emi, köszönöm szépen a 'Cute Blog Award'-ot! Yours cute too :-)