Emi
Nagy örömet lelek mostanában a gasztróblogolásban és -blogokban. Jó megmutatni másoknak, hogy én mire vagyok képes, főleg, ha olyanoknak mutatom, akik értékelik is. Bevallom, jólesnek a kedves hozzászólások, igyekezek viszonozni is őket. De nem csak azért kommentelek, hogy viszonozzam, szerintem ez nem kötelesség, hanem mert ha valami különleges, megtetszik, akkor érzem, hogy kell, akarom...
Mult héten nem nagyon volt időm aktívnak lenni ezen a téren, sokat dolgoztam... És nem lesz ez másképp ezen a héten sem. Sőt, még sokkal sűrűbb lesz. Így nem igérek bejegyzést erre a hétre sem, örülök, ha lesz időm valami gyors ebédet meg vacsorát összeütni. Nagyon sok receptem és fotóm van várakozóban, idő, pedig nem annyira, ezért mutatok néhány képet, amikből már nem fog külön bejegyzés születni. Vagy azért mert már annyira elcsépelt, vagy mert annyira egyszerű, vagy mert nem tartom érdemesnek, vagy egyszerűen mert már nagyon régen készült és van sok-sok új, amit megmutatni:) De azért egy fotó erejéig nézzétek meg.
Aztán egy hét múlva, vagy még hamarabb, jövök ismét és mutatom a legujjabb alkotásaimat. Tegnap este pl forró csokis-málnás clafoutist ettünk csoki fagyival. Erről lesz recept is. És még van focacciám, különleges kekszrudam, csicseriborsó burgerem, gombás-tejszines tagliatellem, mézeskalácsos penném...
Addig pedig mindenkinek jó főzőcskézést, blogolást!


Csirkés-sajtos cannellini


Kolbászos-babos-kukoricás egytál/leves/főzelék


Teljes kiőrlésű zsemlemorzsába és zabpehelybe rántott csirkemell, sütőbe sütve


Sonkával, krémsajttal, tejföllel, zöldhagymával töltött óriásgomba


Eperlekváros kenyérpuging


Hagymás vagddalt máj fokhagymás bagetten (garlicbread) tálalva


Bőrös malachús zöldborsós krumplipürével



Fajita/wrap férfiasan



Párolt sertésmáj sült kaliforniai paprikával


Babos-gombás-virslis gyors ebéd


Kedvenc reggelink


Sült karajszelet vajas párolt zöldségekkel


Bundás virsli uborkás-retkes szósszal


Joghurtos gyümölcssaláta


Gyömbéres-datolyás kekszrúd


Amerikai palacsinta torony


Habcsókfészek tejszínhabbal, gyümölcsökkel


Sonkás-sajtos leveles kiflik


Krémsajtos-tejföles szendvicskrém sonkával, kaporral


Kolbászos-babos one pot (egytált)


Virslis és tejföles lángos reszelt sajttal


Cheese on toast (sajtos pirítós) zöldhagymával
13 Responses
  1. Anazar Says:

    Micsoda menü!!


  2. Erika Says:

    Jó munkát erre a hétre is és kitartás! A lángos receptjét szívesen vinném:)


  3. Emi Says:

    Elgongolkodtam és rájöttem, hogy megvan a blogomon a lángos receptje itt:
    http://gasztroemi.blogspot.com/2011/12/virslis-langos-uborka-szosszal.html
    Ugyanebben a bejegyzésben találsz egy másik linket is, ahonnan én inspirálódtam!


  4. Zsuzska Says:

    Hűű, mik lehetnek a tarsolyodban, ha ezek túl elcsépeltek... Nagyon guszták!!!!


  5. Éva Says:

    Ezt tudod hogy hívják? Kínzásnak! Csak nézzem nézzem sorban a jobbnál jobb kajákat arról nem is beszélve hogy éhes vagyok, muszály valamit nassólnom! Szép nyugodt hetet kívánok neked aztán hozzad a reciket!


  6. Seffer Lilla Says:

    Hát remélem azért mihamarabb megosztod velünk ezeket a recepteket, mert eszméletlenül jól néznek ki!!!


  7. marisz57 Says:

    Hát innen én is tudnék választani!
    Vagy lehet, hogy nem...
    Teljesen a bőség zavarába estem.


  8. Gizi Says:

    Nem semmi kínálat, ilyen sok finomságot nézegetni még ebéd után is nagy kihívás!!! Azért a nagy hajtás mellett, a pihenésről se feledkezzél meg.:)


  9. Csilla Says:

    Nem mondom, pazar étkeket mutattál most itt. A bundás virsli ugyanaz a tészta, mint a lángosos, vagy az másik? Azokból most bírnék enni, aztán egy kis palacsinta, vagy datolyás kekszrúd jöhetne még, vagy gyümisali, vagy... :)))


  10. teller-cake Says:

    Hát nem mondom, alaposan felcsigáztad az érdeklődést! :-)


  11. Emi Says:

    Mindenkinek nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszedtek a fotóim:)
    Csilla, a bundás virsli már recept, sűrű palacsinta tészába mártogattam a virsliket és úgy sütöttem ki olajban.


  12. mellissina2 Says:

    Végig "söpörtem" az oldalon,biztos minden lelkiismeret furdalás nélkül végig enném!!!:):)Hmmmm!


  13. Emi Says:

    Örülök, hogy tetszik Mellissina:))Megkjnállak belőlük szívesen:)