Emi
Gyakran készítek salátát, többnyire mi van itthon alapon és vacsorára. Nekem önmagában, páromnak valami mellé. Így mindenki örül.



Hozzávalók:
2 paradicsom
fél kígyóuborka
fél doboz kukorica
maréknyi rukkola
1 mozarella labda
kis maréknyi gránátalma mag
só, balzsamecet, olivaolaj
két kanál low-fat joghurt

A paradicsomot, uborkát, mozarellát kockára vágjuk, a többi hozzávalóval együtt egy tálba összevegyítjük. Sóval, balzsamecettel ízesítjük. Tányérra halmozzuk, ráteszünk egy kanálnyi joghurtot, megszórjuk a gránátalma magokkal és lelocsoljuk olivaolajjal. És jó étvággyal belakmározzuk!

7 Responses
  1. Seffer Lilla Says:

    Azt hiszem, így ahogy van jöhetne...:)


  2. trollanyu Says:

    Ez határozottan az én ízlésem is:) A pérom a rukkolát ki nem állhatja, az csak magamnak szoktam belekeverni, én imádom:)


  3. Erika Says:

    Nagyon guszta, én is gyakran készítek hasonlót, bár gránátalma magját még nem tettem bele, biztos finom. Szép színes!


  4. Gizi Says:

    Ennek a salátának bizony én is nagyon tudnék örülni, és semmit nem kérnék hozzá.:)) Nagyon guszta!!!


  5. Panna Says:

    Nagyon tetszik nekem is :)


  6. Éva Says:

    Nagyon guszta, finom lehet!


  7. marisz57 Says:

    Én is hasonlót szoktam készíteni, csak nem balzsamecettel, hanem citromlével.De legközelebb kipróbálom a balzsamecetes változatot.